رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

فصل جدید زندگی

1392/9/12 14:49
نویسنده : محبوبه
160 بازدید
اشتراک گذاری

الان دو روزه فهمیدم تو دلم جاگرفتی و داره یه فصل جدید تو زندگیمون شروع میشه 

 

حس عجیبی دارم ،روزای جدیدی رو داریم با تو تجربه می کنیم همش به تو فکر می کنم که الان داری تو دلم چیکار می کنی و قراره چه شکلی بشی ، خیلی عجله دارم سریع این 9 ماه تموم بشه و بیای تو بغلمون عزیزم

بابایی هم بر خلاف تصورم خیلی ذوق داره و هر چند دقیقه حال تو رو می پرسه،همش نگرانته و  مواظبمه که تو اذیت نشی،فکرشو نمی کردم یک روزه اینقدر تو دلش جا باز کنی کوچولوی من

امروز میرم پیش متخصص تا پیشش پرونده باز کنم که با کمک خانم دکتر بتونم تو رو راحت و سالم به این دنیا بیارم

تو ثمره ی یک عشق بزرگی عزیزم و قراره به زندگیمون حال و هوای جدید ببخشی و زیباترش کنی گلم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)