رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

تولد بابایی

1393/4/20 13:45
نویسنده : محبوبه
170 بازدید
اشتراک گذاری

سلام رادین جونم 

عزیز دلم امروز تولد باباییه  

من خیلی خوشحالم و از خدا ممنونم که بابایی گلت رو تو این روز واسه ی ما فرستاد

من به خاطر اینکه تو اذیت نشی خودم تنهایی نمی تونم برم پیاده روی و همه جا با ماشین میریم نتونستم بابایی رو سورپرایز کنم در نتیجه امسال با خود بابایی رفتیم و واسش کادو خریدیم وبعد می خواستیم واسه تو چراغ خواب بخریم که رفتیم تو مغازه ولی نداشت ولی بجاش باباییت واسه تو یک عروسک جغجغه ای خیلی خوشگل خرید که الان عکسشو واست میذارم عشقم دست بابایی جونت درد نکنه

 

نمی دونی بابایی چقدررررررر دوستت داره،کلی هواتو داره که اذیت نشی و بهم کلی می رسه که تو حسااااابی تپل و قوی شی 

خووووب بعد رفتیم شیرینی فروشی و کیک و شمع خریدیم و اومدیم خونه و واسش یه تولد کوچیک سه نفره گرفتیم و چند تا عکس یادگاری هم انداختیم که در آینده می بینی شون پسرم

اینم تویی تو دل مامانی توی هفته ی سی و ششم

 

 

 

خدایا خیلی ازت ممنونم بخاطر این همه خوشبختی و نعمت

 

بیستم تیرماه 1393

پسندها (2)

نظرات (1)

(◡‿◡✿)آجی جون
3 مرداد 93 11:42
سلام ای جانم ماشااله خدا حفظش کنه...