رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

16ماهگی رادین هم گذشت

1394/9/19 17:35
نویسنده : محبوبه
196 بازدید
اشتراک گذاری

امروز 16 ماه و دو روزته گل من

حساااااااابی باهوش و فهمیده و زرنگ وشیطون شدی

دیگه اسم همه چیز رو میدونی و هرکاری بهت بگیم متوجه میشی و کامل انجام میدی

توی بازی کردن باهوشتر شدی و میدونی باهر وسیله ای چه جوری بازی کنی و چیکار کنی 

من و بابایی کلی با دیدن پیشرفتات ذوق می کنیم

الان واسه الو گفتن به جای ادی میگی " ابو "

صدای آقاشیره درمیاری و مارو میترسونی

صدای نینی و ببعی هم یادگرفتی

دیگه اصرار داری غذا و آب رو تو لیوان خودت بدون کمک من بخوری

قربونت بشم من شیرینم

از همه ی کارات واست فیلم گرفتیم که خودت بعدا ببینی

راستی الان 12 تا دندون داری

نوبت دندونای نیشته دیگه

 

اینم عکسای گل پسرم توی 16 ماهگی

 

رادین با عینک شنا

دخمل خوشگلم

 

 

اینم خریدای گل پسرم از چین

 

 

 

 

اینارو سایزشو اشتباه کردم خیلی بزرگن:(

 

خوشت میاد بری لای پرده گیر کنی

 

 

هنرنمایی جدیدت

 

 

رادین درحال خوردن آب زرشک

 

 

 

 

صدای جیغت اومد رفتم دیدم گیر کردی اینجا

موندم چه جوری رفتی اونجا

رادین توی چهارراه رسولی با خریدش خخخ

 

جدیدا عاااشق ماشین بازی شدی

 

 

گل دراومده از حموم

خووووووووب

بالاخره تونستی از موانع رد بشی و برسی به تلویریون

 

 

 

اینم خنده ی شادی بعد از فتح میز

 

قصد جون تلویزونو کردی

اینم راهکار جدیدمون واسه اینکه دستت یه تلویزیون نرسه

 

رادین درحال خوردن ماست چکیده

 

 

 

وقتی می خوای خودت غذا بخوری 

رادین درحال خوردن لیمو شیرین

 

محو تلویزیون شدی

 

اینم اولی کفشی که من و بابایی رفتیم واست خریدیم

عاشق درست کردن جنگل شدی

حیووناتو میاری میچینی کنار هم

بعد گذاشتن هر کدومم خودتو تشویق می کنی

 

 

اینم جنگلت خخخ

پسندها (1)

نظرات (0)