رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

سه روز گذشت

1395/2/8 10:30
نویسنده : محبوبه
167 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر من

الان سه روزه که شیر نخوردی و مرررررد شدی مرد کوچولوی مامان

الان یک سال و 8ماه و بیست روزته

خوووب بگم این سه روز چه جوری گذشت

روز اول فقط یک نفس بدون خواب و استراحت با مامان جون و باباجون بازی کردی و اصلا اذیت نشدی 

ولی شب که خوابت گرفت با مظلومیت اومدی پیشم ولی وقتی دیدی اخ شده با بغض رفتی روی مامان جون دراز کشیدی و سریع خوابت برد

خوابیدی منم کلی گریه کردیم

یهو شب ساعت دو و نیم بیدار شدی با جیغ بنفش 

یک ساعت گریه کردی و بغل هیچکی جز من نمی رفتی و آروم نمی گرفتی

تا اینکه با بدبختی رو پام خوابوندمت

ولی تا صبح هر نیم ساعت بیدار شدی و جیغ و گریه باز من رو پام می خوابوندمت

شب خیلی سختی واسه همه مون بود

جالبه تو گریه هات می می هم نمی خواستی فقط گریه میکردی و دلت میخواست محکم بغلت کنم عشقم

 

شب اول وقتی رفتی رو پای مامان جون خوابیدی

 

اینم صبح بعد کلی گریه رو پام خوابی

 

صورتت پر از غصه ست

 

قربون دستای کوچولوت بشم عزیز دلم

 

روز بعد همش سراغ می می میگرفتی و بقیه سریع حواستو پرت میکردن

انگار تازه فهمیده بودی چی شده 

روز اول داغ بودی خخخخ

شب هم دوباره کلی گریه کردی و تا صبح رو پام بودی عین شب اول

روز بعد هم تا یادت میومد حواستو پرت می کردیم و شب سوم کمتر بیدار شدی کلا دو سه بار

ولی امروز خداروشکر بهتری و انگار قبول کردی که نباید می می بخوری

فدات بشم عشق کوچولوی مامان

 

8 اردیبهشت ماه 95

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)