رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

خوشمزه ی مامان :*

1393/10/21 17:16
نویسنده : محبوبه
169 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسر خوشگلم 

سلام عزیز دلم 

واااااای نمی دونی چقدر خوشمزه و ناز شدی

دلم می خواد بخورمت

دلم می خواد حساااابی تو بغلم فشارت بدم ولی حیف دلم نمیاد اذیت بشی

5 روزه که وارد شش ماهگی شدی

روز به روز داری شیرین تر میشی و کارای جدیدتر یاد می گیری

حسااااابی هم به من وابسته شدی ، تا از کنارت میرم شروع می کنی به گریه و وقتی میام از خوشحالی می خندی

بابایی هم به اندازه ی من عااااشقته و بهت میگه بلبل بابایی

جدیدا هم خیلی آروم ترشدی و با خودت بازی می کنی

کلی صدا در میاری و جیغ و داد می کنی 

جدیدا یاد گرفتی شاید نیم ساعت بدون وقفه میگی دددددددد...... :)))))

قربونت بشم من که بااومدنت اینهمه عشق و صفا و شادی به خونمون اومده 

 

 

 

 

پسندها (1)

نظرات (1)

مامان بردیا اریایی
26 دی 93 1:43
ماشالله به این پسر ناز خدا حفظش کنه ایشالله
محبوبه
پاسخ
مرسی عزیزم