رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

روز مادر و روز تولد مامانی

1394/1/22 16:23
نویسنده : محبوبه
116 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

دیروز روز مادر بود

امسال توی روز مادر حس جدیدی داشتم آخه امسال منم مادر بودم و تو رو دارم

خیلی خوشحالم که هستی نفس من

 

سه روز قبل یعنی 19 فروردین هم روز تولدم بود که امسال تو هم توی جشن تولدم بودی

امسال 26 ساله شدم

 

راتی دو روزه سرما خوردی و بینیت کیپ شده و خیلی اذیت میشی

شبا نمی تونی خوب  بخوابی سه تامون همش بیداریم

خدایا خودت مواظب فرشته کوچولوم باش و مریضی رو ازش دور کن

خدایا شکرت واسه این هدیه ی زیبایی که بهم دادی

 

 

 

22 فروردین 1394

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مادر بزرگ
12 اردیبهشت 94 21:00
سلام عکسهای جالبی گذاشتید خدا حفظش کنه
محبوبه
پاسخ
خیلی ممنون
ĸoѕαr
26 اردیبهشت 94 17:12
سلام خاله خوشحال میشم بهم سربزنید..