رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

گل پسرم وارد ده ماهگی شد

1394/2/17 22:38
نویسنده : محبوبه
144 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

سلام گل پسر خوشمزه و خوشگل مامان و بابا

سلام نفسم

عشقم امروز وارد ده ماهگی شدی

قربونت بشم که روز به روز بزرگتر و خوشمزه تر و باهوش تر میشی

من و بابایی هم هر روز بیشتر از قبل عااااشقت میشیم

فکر کنم داری دندون جدید درمیاری آخه یه هفته ده روزه خیلی بی قرار و بیتابی و همش نق می زنی و شبا تاصبح هم نمی خوابی و گریه می کنی و ما هم بیداریم 

امروز بردمت بهداشت که متاسفانه وزنت اضافه نشده بود 

فک کنم به خاطر دندون درآوردن و تحرک زیادت افزایش وزن نداشتی

ولی قدت 72 شده و دور سرت 45 سانت

عصر بردیمت پیش متخصص که گفت همه چیت خوبه و وزنت هم طبیعیه

و واسه شب بیداریات هم چکاپت کرد و خداروشکر مشکلی نداشتی و واست یه آزمایش خون و کشت ادرار هم نوشت که رفتیم ازت خون گرفتن کلی گریه کردی

مادر بمیره واست عزیز دلم

بعدشم بردیمت خونه ی باباجون اینا و کلی خوشحال شدی و بازی کردی

واااااای نمی دونی چقدر مامان جون و بابا جون و دایی ها عاشقتن

اگه یه شب نریم خونه باباجون دلتنگت میشن

نگرانم سال دیگه بریم چابهار اونا از دوریت چقدر سخت می گذره بهشون

راستی چند روزه دنده عقب چهاردست و پا میری و می خزی و دور خودت میچرخی

ده روزی میشه که اخلاقت عوض شده و برعکس قبل که اصلا از دمر بودن خوشت نمیومد الان همش دمر میشی و ماهم باید تشویقت کنیم و ذوق می کنی

دیگه حتی نمیذاری پوشکتو عوض کنم همش  میچرخی و در میری

قربونت بشم پسر شیطون بلای من

 

 

17 اردیبهشت 1394

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)