رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

جشن تولد یکسالگی رادین جونم

1394/5/20 14:17
نویسنده : محبوبه
1,257 بازدید
اشتراک گذاری

اینم عکسای جشن تولد کوچولوت عشق مامان

فقط خودمون و مامان جون و باباجون و دایی حامد بودیم.کس دیگه ای نبود که دعوت کنیم و دایی محمد هم نتونست مرخصی بگیره

 

 

 

 

 

 تزیینات رو با فنوشاپ طراحی کردم

 

 

 

 

 

کیکت که خودم پختم و عجله ای تزیین کردم

 

مک اند چیز با سس گوشت

 

سالاد یونانی

ژله که خراب شد :((

 

 

 

من و بابایی تصمیم گرفتیم هر سال هرچی نیاز داری کادو بخریم و امسال هم چیزایی که مناسب سن الانته گلم

اینا کادوی من و بابایی و یک بسته بی بی انشتین و یه سری عکس آتلیه 

 

عکسای آتلیه هر وقت آماده شد میذارم 

کادوی مامان جون و باباجون گل 

کادوی دایی محمد و زن دایی که فرستادن 

کادوی دایی حامد

دست گلشون درد نکنه

عااااشق همه ی کادوهاتی و حسابی باهاشون سرگرم شدی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)