رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

عسل مامان

1393/3/1 15:29
نویسنده : محبوبه
126 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عسلم ... سلام گل پسر شیطونم

خدارو شکر که خوبی و همه چی عالیه

داری روز به روز بزرگتر میشی و منم از هر روز و هر لحظه ی این دوران نهایت لذت رو می برم عزیــــزم

امروز تو دقیقا 28 هفته و 3 روزته

الان حسابی بزرگ شدی و شکم مامانی هم بزرگ شده و وقتی تکون می خوری بابایی هم می تونه ببینتت و حست کنه

این روزا احساس می کنم که زمان خیلی سریع داره می گذره، این هم خوشحالم می کنه و هم دلم می گیره...

خوشحال میشم از اینکه گذشت زمان باعث میشه من بتونم زودتر در آغوشم بگیرمت و ببوسمت  عسلم

و دلم می گیره چون بعدا دلم واسه این روزا تنگ میشه،روزایی که تو توی وجودمی و با تمام وجود حست میکنم

عاااااااااااااشق لگدها و تکونای شبانه روزتم عزیزم که البته وقتی می خوام بخوابم بیشتر و شدیدتر میشه 

حتی الان که دارم واست می نویسم هم داری شیطنت می کنی و منو لگد بارون کردی عشقم و منم دلم واست قنج میره

بعصی وقتا انگار تو شکمم موج مکزیکی میری  بعضی وقتهام میری یه سمت خودتو جمع می کنی سمت راست یا چپ گاهی اوقاتم پایین شکمم

من و بابایی کنجکاویم بدونیم چه شکلی هستی،همش تو رو تصور می کنیم ولی بی نتیجه ست چون نمیشه حدس زد تا خودت نیای و نبینیمت ولی همه جوره ما عااااااااااشقتیم گلم 

راستی شنبه این هفته یعنی 27 اردیبهشت 93 خاله معصومه و عمو سیامک و مهراد کوچولو اومدن پیشمون و ما هم واسه اولین بار آقا مهراد خوشگلو دیدیم 

نمی دونی مهراد چقدر ناز و خوردنیه منو بابایی از اومدنشون و دیدنشون خیــــــــلی خوشحال شدیم و بهمون خیلی خوش گذشت با اینکه خیلی زود رفتن و فقط یه روز پیشمون بودن ولی خوب همون قدرم غنیمت بود.

اینم عکس آقا مهراد گل که قراره دو تایی با هم کلی آتیش بسوزونین

 

 

واسه روزی که بیام و عکس تو رو بذارم اینجا لحظه شماری می کنم عسل مامان

 

1 خرداد 93

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)