رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

سونوی آنومالی

1393/3/3 17:14
نویسنده : محبوبه
1,491 بازدید
اشتراک گذاری

خووووب روز یکشنبه 28 اردیبهشت من رفتم پیش دکترم واسه چکاپ آخه گفته بود توی هفته ی 28 بیا که واست می خوام یه سونو بنویسم منم خیلی خوشحال بودم چون دوباره می تونستم ببینمت

تو اون روز 27 هفته و 6 روزت بود.

ساعت 2.5 بعد از ظهر بابایی رفت واسم وقت بگیره ولی بهش وقت ندادن و نگهش داشتن تا دکتر بیاد و ساعت 4 بهش نوبت دادن ، منم سریع نهار خوردم و ساعت 4 رفتم و بابایی برگشت خونه.وقتی نوبتم شد و رفتم داخل خانوم دکتر وزنم کرد که شده بود 68  و فشارمم گرفت که 12 بود و گفت خوبه ولی گفت نباید نمک زیاد بخورم که بالاتر نره 

بعد خواست صدای قلبتو گوش کنه ،اول سمت چپ گذاشت  ولی صدای قلبتو نشنید احساس کردم نگران شد ولی من نگران نبودم چون تا چند لحظه قبلش کلی تکون خورده بودی و خیالم راحت بود حالت خوبه

وقتی اومد سمت راست تا دستشو گذاشت یهو تو یه لگد محکم زدی که دست خانوم دکتر پرید بالا

خانوم دکتر خندید و گفت که نی نی خودش گفت من سالمم نگرانم نباشید  و تا آخر چند بار دیگه هم لگد زدی

بعد واسم مولتی پریناتال نوشت که روزی یه دونه بخورم که تو تپل شی گلم آخه از این به بعد قراره وزن گیری کنیو واسم یه سونوی آنومالی نوشت که قرار شد برم انجام بدم و نتیجه شو واسش ببرم.

بعد اومدم بیرون و زنگ زدم بابایی و واسه اولین بار رفتیم سونوی پونک پیش دکتر دبیری توی میدون پونک

می خواستم سی دی سونو رو واست یادگاری بگیرم ولی سی دی ندادن و نذاشتن خودمون هم فیلم بگیریم

وقتی رفتیم داخل و تو رو دیدم کلی ذوق کردم ، آخه کلی تغییر کرده بودی و بزرگ شده بودی و دستهای خوشگلتو دیدم عزیزم

نمی دونی چقدر خوشحال شدم وقتی دکتر گفت که همه چی عالی و نرماله 

وزنت 1154 گرم شده بود.

ضربان قلبت هم 140 تا ذر ذقیقه بود.

خدایااا شکرت

وقتی خواستیم بیایم بیرون آقای دکتر بهمون تبریک گفت و با شکلات بدرقه مون کرد.

بعد اومدم و جواب سونو رو به دکترم نشون دادم و اونم سلامتیتو تایید کرد و گفت خدا رو شکر همه چی خوبه

 

اینم عکس سونوی آنومالی

 

 

 

 

 

 

ایشالا همیشه سلامت باشی گلم و بدون هیچ مشکلی بیای بغلم پسر گلم

 

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان رادینی
3 خرداد 93 17:35
عزیزززم ان شالله به سلامتی به دنیا بیاد این رادین خوشمزه ی ما به ما هم سر بزنید خوشحال میشیم
محبوبه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما میام