رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

سونوی هفته ی 34

1393/4/12 14:39
نویسنده : محبوبه
282 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر گلم

مامان قربون اون چشای خوشگلت بشه

عزیز دلم خیلی بزرگتر شدی ، منو بابایی بی صبرانه منتظر دیدن روی ماهت هستیم

یکشنبه 8 تیرماه رفتم واسه چکاپ پیش دکترم ، اونم مثل همیشه اول وزنمو گرفت که 72 شدم

بعد فشارمو گرفت که خدارو شکر خوب بود( 11 بود ) و بعد هم صدای قلب نازتو گوش کرد عزیز دلم

بعد واسم یک سونو نوشت البته خودش می خواست واسه هفته ی دیگه بنویسه ولی چون من حسابی دلم واسه دیدنت تنگ شده بود و واسه سونو عجله داشتم ازش خواستم واسه همین هفته بنویسه اونم نوشت

بعد زنگ زدم بابایی اومد دنبالم و باهم رفتیم سونوی آریا پیش خانم دکتر مرضیه کریمی

وقتی نوبت من شد با بابایی رفتیم تو اتاق و از دکتر خواستم سونوت رو روی سی دی بزنه که هر وقت دلم واست تنگ شد ببینمت.

وااااای گلم نمی دونی منو بابایی ذوق زده شدیم آخه دکتر همه ی اعضای بدنتو نشونمون داد 

چشمای خوشگلت ، لب و دماغت ، پیشونیت و دست و پات و قلب و معده و کبد و....

عزیز دلم خیلی خوردنی بودی ، از وقتی دیدم عجله م واسه بغل گرفتنت بیشتر شده 

خانوم دکتر گفت واااای چه چشای درشتی  با اون چشای خوشگلت انگار زل زده بودی به ما عسلم

خوووووب حالا بگم که وزنت شده بود 2172 گرم و ضربان قلبت 122 تا در دقیقه 

زود بزرگ شو و خوب وزن بگیر تا وقتی میای بغلم قوی باشی و سرحال

از خدا می خوام که همیشه مراقب و محافظت باشه پسرم

 

 

 

پنجشنبه 12 تیر 1393

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله سانی
13 تیر 93 18:16
ای جونم عسلممممم انشا.. که صحیح و سالم به دنیا بیاد
محبوبه
پاسخ
مرسی خاله سانی جون