رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

عزیز دلم

1392/12/10 14:43
نویسنده : محبوبه
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم 

 

 من سه شنبه هفته قبل یعنی 6 اسفندماه رفتم پیش دکترم و با خانم دکتر صدای قلبتو شنیدیم و چکاپ شدم و بهم قرص کلسیم داد که از این به بعد بخورم.

یه سونو هم واسم نوشت واسه 14 اسفند که برم هم از سلامتیت مطمئن بشیم و هم جنسیتتو بفهمیم گلم

بابایی که دیگه طاقت نداره دوست داره زودتر جنسیتتو بفهمه آخه مونده چی صدات بزنه یکبار صدا می زنه دخملــــــم یکبار میگه پسلـــــــم  همش ازت می خواد خودت بهش بگی

راستی الان که بزرگتر شدی شکمم هم یه کوچولو بزرگتر شده و اینجوری بیشتر بودنتو حس می کنیم ، دوست دارم زودتر تکوناتو حس کنم تا با بابایی کلی واست غش و ضعف بریم

راستی امروز تو دقیقا 16 هفته و 5 روزته گلم

ایشالا دوباره بعد سونو میام واست همه چیزو تعریف می کنم عزیـــــــزم

فعلا بای عزیزم

 

شنبه 10 اسفندماه 1392

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)