رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 12 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

اولین خیاطی من واسه رادینم

1393/3/6 19:58
نویسنده : محبوبه
541 بازدید
اشتراک گذاری

خوووووب مامانی واسه این تیشرتت که عکسشو گذاشتم:

 

چون آستینهاش کوتاهه واسه مواقعی که شاید سردت بشه بخاطر کولر یا ببرمت بیرون کلی دنبال یه مانتوی آستین بلند ساده که باهاش ست باشه و بتونی روش بپوشی گشتم ولی چیز مناسبی پیدا نکردم  در نتیجه تصمیم گرفتم خودم دست بکار بشم و چیزی که تو ذهنمه واست بدوزم و دو روز پیش اینو واسه گل پسرم دوختم:

 

 

که وقتی روی تیشرت بپوشی میشه عکس دوم

قربونت بشم من که قراره اینارو بپوشی و من و باباییت کلی ذوق کنیم واست عسل من

 

موقعی که اینو می دوختم باباییت همش میومد سفارش می کرد که واسه پسرم خیـــــلی دقت کن ،خراب نشه هااااااا 

به امید اینکه این روزها زود بگذره و لحظه ی دیدار برسه

 

6 خرداد 93

پسندها (2)

نظرات (0)