رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

خریدای جدید پسملم

1393/3/24 22:44
نویسنده : محبوبه
337 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرشیطونم

عسلم خیلی فعال شدی هااااااااا  تکونات شدید شده فکر کنم جات خیلی تنگ شده عزیزم

چند وقته دارم در به در دنبال تشک و بالشت فانتزی خوشگل واست می گردم ولی بی نتیجه بود تا اینکه تونستم چیزی رو که می خوام رو توی سایت نی نی کوپول پیدا کنم و 5شنبه واست سفارش دادمش به همراه یک پیشبند و پاپوش خوشگل و امروز ساعت 3 پیک واسم آورد در خونه  عااااااااااااشقشون شدم

عکسشونو واست میذارم ببینیشون

 

 

وااااااای منتظر روزی هستم که گل پسرم از وسایلش استفاده کنه و ما هم لذتشو ببریم

پسندها (3)

نظرات (3)

سانی
24 خرداد 93 23:29
اقا رادین مبارکت باشه چه مامان بابای خوش سلیقه ای هم داری. به وب بنیتا هم سر بزنید خوشحال میشم
محبوبه
پاسخ
مرسی عزیزم چشم حتما
آجی محدثه
28 خرداد 93 16:10
سلام تبریک میگم آقا رادین ببین چه مامان و بابای مهربونی داری ....رادین جان لینک شدی ...لینک کردنم یادت نره کوچولو ...به وبلاگ داداش منم سربز خوشحال میشم
محبوبه
پاسخ
خاله سانی
7 تیر 93 13:59
چرا پس پیداتون نیست مامان محبوبهههه
محبوبه
پاسخ
عزیزم خیلی وقت نمی کنم بیام پست بذارم