رادینرادین، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

آقا رادین نفس مامان و بابا

سونوی آخر

1393/5/11 22:05
نویسنده : محبوبه
327 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیز دلم

چند روزه می خواستم بیام واست خبرای جدید بدم ولی وقت نشد آخه علاوه بر مامان بزرگ و بابا بزرگ خاله ی مامانی و کیمیا دختر خاله م هم اومده :)

دکتر واسم یک سونو واسه هفته ی 38 نوشت که مطمئن بشیم همه چیز داره خوب پیش میره ، منم یکشنبه 5 مردادماه رفتم انجام دادم که خدا رو شکر هیچ مشکلی نبود

وزن گل پسریم شده بود 3187 و ضربان قلبت 140 بود

 

 

 

روز بعد که رفتم دکتر بخاطر اینکه خیلی پیاده روی کردم ورم داشتم که وزنمو بیشتر نشون داد که دکتر خیلی نگران شد و بعد کنترل فشار خونم واسم یه آزمایش ادرار 24 ساعته نوشت که پنج شنبه جوابشو گرفتم هیچ مشکلی نبود.

راستی الان وزن مامانی رسیده به 78 کیلو

هر روز گل گاوزبون می خورم واسه زودتر اومدنت و عرق کاسنی و ترنجبین واسه اینکه ایشالا زردی نگیری.

الان همگی منتظرتیم فقط 8 روز دیگه تا پایان هفته ی 40 مونده، زودتر بیا گلم

دلم می خواد هر چه زودتر بیای بغلم و حساااااابی ببوسمت

نمی دونم دوباره کی بیام واست بنویسم شاید اومدی و وقت نشد به این زودیا بیام.

پس فعلا خداحافظ

 

12 مرداد 1393

پسندها (4)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)